sadsad x
asdasd
Sık Sorulan Sorular
  • Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Siparişinizin durumunu, "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından detaylı olarak takip edebilir, siparişinizin hangi süreçte olduğunu Durum başlığından görebilirsiniz.



    Ürün Hazırlanıyor: Siz siparişinizi tamamlayınca Durum başlığının altında  “Ürün Hazırlanıyor” metni yer alır. Bu aşamada da faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz gönderim türüne göre kargoya teslim edilir.



    Ayrıca size bir SMS ile sipariş numaranız bildirilir.

    Siparişiniz paketlenip kargoya teslim edildiğinde statüsü değişir, kargo süreci başlar.

  • Hangi ödeme seçenekleri var?

    Markamama’dan alışveriş yaparken



    Kredi Kartı/ Banka Kartı



    Kapıda Ödeme ile ( Kredi Kartı veya Nakit ) 

    Kredi kartına taksit seçeneklerini sepetinizde görüntüleyebilirsiniz.



    Havale/EFT      seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.



    • VAKIFBANK: Markamama Pet Sanayi Anonim Şirketi (IBAN: TR71 0001 5001 5800 7316 5251 40)
    • GARANTİ BANKASI : Markamama Pet Sanayi Anonim Şirketi (IBAN: TR66 0006 2000 7200 0006 2961 80)

  • Kargom ne zaman gelir?

    Siparişiniz Onaylandıktan Sonra;



    Siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz adrese gönderilmek üzere kargo firmasına teslim edilir. Size bir SMS ile kargo takip numaranız bildirilir.



    Süreci "Hesabım - Siparişlerim" menüsünden takip edebilirsiniz.



    Siparişiniz Kargoya Teslim Edildikten Sonra;

    Ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir. Siparişinizi "Hesabım - Siparişlerim" sayfası "Durum" başlığından takip edebilirsiniz.

  • Faturalarıma nasıl ulaşırım?

    Faturanız için öncelikle hesabınızda kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.

    Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.

    Faturanız size ulaşmamış ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak faturanızı talep edebilirsiniz.  (Fatura size kargo ile ulaşmadıysa kayıtlı mail adresinize mutlaka gönderilmiştir )

    Eğer e-fatura mükellefi olduğunuz firmanız üzerinden sipariş vermiş iseniz; faturanız yine mail adresinize iletilecektir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.